Teraz rozumiem Twoje uzasadnione obawy. Ja bym do nich zadzwonił i zapytał o możliwość rezygnacji z usługi. Jak będą nastawieni anty, to możesz opowiedzieć o nieprzychylnych komentarzach w Internecie. Możesz też powiedzieć o swoich obawach i że wolałabyś jednak zapłacić po wykonanej usłudze u Ciebie w domu.
Nie wiem jak tam jest sporządzona umowa, bo być może na takie ewentualności się zabezpieczyli.
W pierwszym poście napisałaś, że to jest dystrybutor czyli jak rozumiem, to oni raczej sprowadzają te drzwi hurtowo, a nie są ich wykonawcami? Jeśli dobrze rozumiem, to nie ponoszą żadnych kosztów, bo działają coś na zasadzie hurtowni i specjalnie dla Ciebie ich nie sprowadzali. Chyba, że są jakiś niestandardowych rozmiarów i robione były u producenta na specjalne życzenie klienta?
Jeśli to standard, to nie ponoszą kosztów i jak nie ma wpisanych kar umownych przy odstąpieniu od umowy, to raczej nie będą się bawić w sąd i/lub windykację, bo nie wykażą poniesionych kosztów ich produkcji na życzenie lub, że musieli je specjalnie dla Ciebie sprowadzać.