Jacenty 2 806 Napisano 24 Stycznia 2019 Cóż, jeżeli producent się nie zlituje to niech wróci do poprzedniej wersji systemu bądź niech zainstaluje Androida 9 w wersji Go Edition. Jest to lżejsza i trochę okrojona wersji 9, specjalnie przystosowana do słabszych telefonów. Tutaj jest on opisany: https://komorkomania.pl/36233,android-9-pie-go-edition-co-nowego https://www.android.com/versions/go-edition/ A stąd może go ściągnąć : https://developer.android.com/about/versions/pie/ To co mądrzy mi napisali-więcej nie da się nic zrobić.. Vercie- następny ktoś napisał,że to powyżej nic nie da. Podaj model telefonu..! a sprawi,że będzie OK. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vertlain 360 Napisano 24 Stycznia 2019 Cóż... rady dawane w ciemno, jedne drugim przeczą... ale to też o czymś świadczy: nie ma jeszcze oficjalnego rozwiązania problemu, Myślałem że może gdzieś coś już się objawiło w międzyczasie. Pozostaje czekać. Dziękuję. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 806 Napisano 24 Stycznia 2019 ..No nie ma..jednoznacznego rozwiązania..pytałem najlepszych.Ale jednak jak byś podał model to być może by się coś rozwiązało. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 806 Napisano 25 Stycznia 2019 (edytowany) Szkoda,że nie podasz marki i modelu bo znalazłem 2 dobrych mądrali co się znają... Można też zresetował telefon do ustawień fabrycznych po aktualizacji.W niektórych modelach czasami wystarczy wyjąć baterię na minutę ,podpiąć ponownie i problem znika z drenażem baterii. Edytowano 25 Stycznia 2019 przez Jacekz Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vertlain 360 Napisano 25 Stycznia 2019 Model to Xiaomi Mi A1, nie ma wyjmowanej baterii. Zobaczę później czy przywracanie ustawień fabrycznych pomoże. 1 Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 806 Napisano 25 Stycznia 2019 @Vertlain Jakiś znawca od smartfonów napisał tak: "Jak A1, to: - albo poczekałbym na aktualizację, która to naprawi (tym zajmuje się Google) - albo odblokowałbym bootloader i zainstalował customa (tylko jeśli musiałbym mieć dobrze działający telefon na już) Szkoda, że nie napisałeś dokładnego modelu, ale A1 we wszystkich wersjach to tissot" Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 806 Napisano 26 Stycznia 2019 Gdyby co to w tym telefonie pomimo że nie ma wyjmowanej baterii można odpiąć tasiemkę na parę sekund(nie wydłubywać całej bat.jak na filmiku) i sprawdzić rezultaty. Pewnie traci się gwarancję... https://www.youtube.com/watch?v=J6M-WBbPAZM&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RAW 788 Napisano 19 Kwietnia 2019 Trochę odkop - ale czy chodzi tutaj o problem z baterią? Bo jeśli tak to może być tak że telefon nie przechodzi w status deep sleep podczas wygaszania ekranu - rozwiązać to można aplikacją Greenify. Polecam też wyłączyć telefon i poczekać tak z 1 min i potem ponownie włączyć. Ta opcja z Greenify działa na każdym telefonie z Androidem na pokładzie - apka jest raczej prosta w użyciu bo prowadzi prawie cały czas użytkownika za rękę - tylko ważne by nie dodawać apki telefonu i wiadomości do hibernacji Pomóc może również wyłączenie transmisji danych jak się jej nie używa, a na noc wyłączyć Wi-Fi - też możesz powyłączać powiadomienia od aplikacji mniej ważnych np. jak używasz tylko messangera od facebooka to powiadomienia od FB są ci zbędnem, więc możesz wyłączyć otrzymywanie powiadomień od facebooka - przytrzymaj na ikonce apki palec do póki nie pokaże się te coś ala 3D Touch menu i tam przejdź do "Informacje o Aplikacji" potem Powiadomienia i tam odhacz na samej górze z Wł na Wył - możesz to zrobić z dowolną aplikacją - a FB to był tylko przykład. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach