Melodia 43 Napisano 31 Maja 2022 Witam, Mam mały problem z komputerem, otóż po jakimś czasie pracy wywala mi bluescreen, po czym sam się uruchamia i potem już działa normalnie. Po uruchomieniu zwykle pojawia się komunikat o problemie, brzmi on następująco: Podpis problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 4e BCP1: 0000000000000099 BCP2: 000000000011B5CA BCP3: 0000000000000002 BCP4: 000000000011C089 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\042222-24726-01.dmp C:\Users\Gosia\AppData\Local\Temp\WER-58749-0.sysdata.xml Dodam, że system to Windows7. Bardzo proszę o pomoc. Wie ktoś co może być tutaj problemem? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 768 Napisano 31 Maja 2022 Może to coś z kartą graficzną ale dokładnie nie wiem.Jak chcesz to mogę podać adres forum gdzie o kompach sobie gadają.. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Melodia 43 Napisano 31 Maja 2022 A może znasz tutaj jakiegoś informatyka, kogoś kto zna się na komputerach? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 768 Napisano 31 Maja 2022 38 minut temu, Melodia napisał: A może znasz tutaj jakiegoś informatyka, kogoś kto zna się na komputerach? Tu nie znam niestety. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
contemplator 407 Napisano 6 Czerwca 2022 Dnia 31.05.2022 o 17:51, Melodia napisał: Witam, Mam mały problem z komputerem, otóż po jakimś czasie pracy wywala mi bluescreen, po czym sam się uruchamia i potem już działa normalnie. ... Do podglądu bluescreena pobierz sobie malutki programik - BlueScreenView 1.55 - bo tak nie widać o co chodzi. Pliki bluescreena zapisywane są w systemie Windows w folderze o nazwie Minidump, jako pliki z rozszerzeniem (.dmp). Tak jak podałaś - C:\Windows\Minidump\042222-24726-01.dmp System Windows po jakimś czasie kasuje te pliki, więc jak pojawi się świeży bluescreen, to trzeba otworzyć program BlueScreenView 1.55, który może samodzielnie już pobrać z folderu Minidump owy plik bluescreena (.dmp) i go otworzyć i wyświetlić jego zawartość. A jak program BlueScreenView 1.55 będzie pusty, to trzeba samodzielnie wejść do systemu Windows i znaleźć folder Minidump, by skopiować z niego aktualny plik bluescreena i umieścić go w programie BlueScreenView 1.55, by odczytać zawartość bluescreena i stwierdzić gdzie leży przyczyna. Wygląda to miej więcej tak: Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach