Skocz do zawartości
  • Niebo
  • Borówka
  • Szary
  • Porzeczka
  • Arbuz
  • Truskawka
  • Pomarańcz
  • Banan
  • Jabłko
  • Szmaragd
  • Czekolada
  • Węgiel


Zaloguj się, aby obserwować  
StoneFree

Czesx, tu Filip serniczek. Czy sa tu moi przyjaciele z forum <reklama>a??

Polecane posty

StoneFree

Przemyslaw??

  • Super 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Midsummer Eve
14 godzin temu, StoneFree napisał:

Przemyslaw??

Przemysław się zarejestrował (ma nick prawik).

  • Lubię to! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree

To super. Ja sobie teraz siedze w collegu w bibliotece i korzystam z komputera

ktos tu jeszcze jest z <reklama>??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Frau
1 minutę temu, StoneFree napisał:

To super. Ja sobie teraz siedze w collegu w bibliotece i korzystam z komputera

ktos tu jeszcze jest z <reklama>??? :)

Tak i widzę, że następni przybywają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
Przed chwilą, Frau napisał:

Tak i widzę, że następni przybywają. 

No odchodze stamtad po 7 latach obecnosci, bo przez te banowanie mi kont i usuwanie tematow juz mi sie przykro zaczelo robic. Nie to, ze mnie to denerwuje, tylko mi przykro juz sie robi i smutno.

  • Lubię to! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Frau
Przed chwilą, StoneFree napisał:

No odchodze stamtad po 7 latach obecnosci, bo przez te banowanie mi kont i usuwanie tematow juz mi sie przykro zaczelo robic. Nie to, ze mnie to denerwuje, tylko mi przykro juz sie robi i smutno.

Nie wiem kim jesteś. Czy należysz do tamtejszych łobuzów? Może dlatego banowali. 

Z drugiej strony, leciały konta osób, które wstawiały tylko muzykę. 

Podziwiam za staż i cierpliwość 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
2 minuty temu, Frau napisał:

Nie wiem kim jesteś. Czy należysz do tamtejszych łobuzów? Może dlatego banowali. 

Z drugiej strony, leciały konta osób, które wstawiały tylko muzykę. 

Podziwiam za staż i cierpliwość 😁

cynicfm, srynik, serniczek, filip itp. PasjonatCebuli ostatnio mialem nick

Teraz mi uciszyli gimmeprozac

Szkoda mi juz czasu na pisanie na forum, tematy i posty, ktore zaraz leca....

To jest masochizm

To juz lepiej sobie wlasna strone internetowa zalozyc i bloga i nikt mi nic nie usunie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Midsummer Eve
5 minut temu, StoneFree napisał:

To super. Ja sobie teraz siedze w collegu w bibliotece i korzystam z komputera

ktos tu jeszcze jest z <reklama>??? :)

Wydaje mi się, że z Twoich znajomych chyba nie ma nikogo niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
Przed chwilą, Midsummer Eve napisał:

Wydaje mi się, że z Twoich znajomych chyba nie ma nikogo niestety.

ja za bardzo nie mam znajomych stamtad, po prostu dlugo tam pisalem i mnie prz3mek pra4wik zwerbowal na nastroik, a kiedys Dash Rysiu pisal, zebym tutaj wpadl na nastroik

  • Lubię to! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Frau
3 minuty temu, StoneFree napisał:

cynicfm, srynik, serniczek, filip itp. PasjonatCebuli ostatnio mialem nick

Teraz mi uciszyli gimmeprozac

Szkoda mi juz czasu na pisanie na forum, tematy i posty, ktore zaraz leca....

To jest masochizm

To juz lepiej sobie wlasna strone internetowa zalozyc i bloga i nikt mi nic nie usunie

Założenie bloga, fajna sprawa. Tylko co tam wstawiać 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arkina
8 minut temu, Frau napisał:

Podziwiam za staż i cierpliwość 😁

W sumie ja też... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
1 minutę temu, Frau napisał:

Założenie bloga, fajna sprawa. Tylko co tam wstawiać 😂

Zawsze sa pomysly, tylko ze na forum to zawsze ktos odpisze albo popisze, a blog to jak gadanie do sciany :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
1 minutę temu, CHLOPAK30LAT napisał:

uwaga, autor tematu to nazista, zboczeniec, pijak i narkoman.

tak, oczywiscie :D

A siedze sobie w bibliotece, i wszystkie mlode duupy sie na mnie patrza xD

A mnei az glupio, bo niektore ladne sa xD

  • Lubię to! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Frau
1 minutę temu, Arkina napisał:

W sumie ja też... 

 

Nie dziwi mnie to. 

Mnie w ogóle niewiele dziwi w internecie, ale tamto miejsce to już kumulacja wszystkiego co najgorsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wesoły
CHLOPAK30LAT
Przed chwilą, StoneFree napisał:

tak, oczywiscie :D

A siedze sobie w bibliotece, i wszystkie mlode duupy sie na mnie patrza xD

A mnei az glupio, bo niektore ladne sa xD

ciekawe kiedy ci pęknie i jakąś kobietę zaatakujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
Przed chwilą, Frau napisał:

Nie dziwi mnie to. 

Mnie w ogóle niewiele dziwi w internecie, ale tamto miejsce to już kumulacja wszystkiego co najgorsze.

Kiedys jeszcze mozna sie bylo posmiac, bo bylo duzo userow, i ja czesto mialem beke, nie to co teraz. Ciagle tylko gadki na nudne i powazne tematy, zero humoru. A jak ktos jest zabawny, to zaraz bana dostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree
Przed chwilą, CHLOPAK30LAT napisał:

ciekawe kiedy ci pęknie i jakąś kobietę zaatakujesz. 

fiutem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wesoły
prawik
Dnia 12.10.2021 o 18:09, StoneFree napisał:

Przemyslaw??

Cześć Filip  👋

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roztrzepany
checazzo

Cześć, Sratuszczak! 😎

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StoneFree

no siema przemki. siedze se w collegu ze swoim laptopem i maja wol;ne wi-fi. bibliotekowe kompy maja sciaganie 20mb/s a eduroam wi-fi tylko po 500kb/s ale bieda

i old school runescape mi nie dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Publikujesz jako gość. Jeśli masz konto, Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  





Chat Nastroik

Chat Nastroik

Proszę wpisać nazwę wyświetlaną

×
×
  • Utwórz nowe...