Skocz do zawartości


Zaloguj się, aby obserwować  
Iwona

Konsola, ale jaka?

Polecane posty

Iwona

Witam, jestem zielona w temacie ale przymierzam się do kupna konsoli dla dzieci. Z tego, co się zorientowałam Xbox jest ponoć dobry. Problem w tym, że nie znam się kompletnie na tym sprzęcie i zastanawiam się jaki model kupić. Najnowszy ponoć nie obsługuje starszych gier a wiele z tych starszych gier byłoby odpowiednich dla dzieci, no i cenowo są atrakcyjniejsze. A co ze starszym modelem Xboxa? czy wogóle jest sens brać go pod uwagę. Stare gry będą na nim działać a nowsze? Dziękuję za rady :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Przygnębiony
RAW

Kupując Xbox One(obojętnie czy model S czy X) dostaje się wsteczną kompatybilność z grami z Xboxa 360 i wprowadzają teraz jeszcze kompatybilność z Xboxem Classic - jeśli kupi się nawet używanego Xbox One(taki czarny magnetowid) to gry z Xbox One S i X będą działać, bo to jest to samo tylko że S to wersja Slim, a X to wersja dla osób które posiadają telewizor 4K i chcą wszystko mieć najlepsze. A wsteczna kompatybilność również na owym czarnym klocku jest - A wybór zależy od tego w jakie gry lubią grać, może Playstation 4 być lepszym wyborem, ale ja osobiście preferuje Xboxa, bo gamepad(joystick) jest wygodniejszy i ma te tytuły które mnie osobiście interesują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wesoły
BrakLoginu

Czyli jak dobrze rozumiem, to dany "wachlarz" gier jest przypisany danej marce konsol? Myślałem, że np taka moja FIFA jest wydawana na każdy? To chyba zły przykład, bo to jedna z bardziej znanych gier, ale są jakieś odstępstwa, że dana gra np jest jedynie na Xbox?

Ja wolę PC, ale pytam z ciekawości i ewentualnie może kiedyś się skuszę na konsolę ponownie. Odpowiedź pewnie też  trochę rozjaśni w głowach kolejnym czytającym co lepsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przygnębiony
RAW