Skocz do zawartości


Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'samochody z czasów prl-u'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

  • Dyskusje
    • Przywitaj się
    • Rozmowy w toku
    • Plotkarnia
  • Wydarzenia i Aktualności
    • Polityka
    • Z kraju i ze świata
    • Gospodarka
    • Wspomnień czar
  • Na luzie
    • Dowcipy
    • Stand-up i Kabarety
    • Memy i Śmieszne filmiki
    • Gry i zabawy
    • Pytania i odpowiedzi
  • Rozrywka
    • Film i kino
    • Telewizja
    • Muzyka
  • Zainteresowania
    • Hobby
    • Moda, uroda i zdrowie
    • Kulinaria
    • Zwierzęta
    • Edukacja i Praca
    • Turystyka
    • Sport
    • Motoryzacja
    • Psychologia, Socjologia, Nauka i filozofia
    • Strefa Tajemnic
  • Technologia
    • Komputery
    • Telefonia
    • Gry i Konsole
    • Pozostałe
  • Artystycznie
    • Nasza twórczość
    • Literatura
    • Kultura i sztuka
  • Trudne sprawy
    • Miłość i przyjaźń
    • Problem
    • Sprawy damsko - męskie
    • Religia
    • Samotni
    • Rodzina i dzieci
  • Mój region
    • Województwa
    • Zagranica i polonia
  • Inne
    • Dom i Ogród
    • Bazar
  • Sprawy Forum
    • Regulamin Forum Nastroik.pl
    • Ogłoszenia
    • Poradniki
    • Forumowicze Pomagają
    • Pytania, sugestie i problemy

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpocznij

    Koniec


Filtruj po ilości...

Znaleziono 1 wynik

  1. BrakLoginu

    Dzieje Polskiej motoryzacji

    Cudze chwalicie swego nie znacie, mawiają. W Polsce nigdy nie brakowało zdolnych inżynierów i dzięki temu już na początku XX wieku zaczęły się próby stworzenia rodzimego pojazdu. Pierwszy seryjny polski samochód budowany w latach 1927–1931 (według projektu Tadeusza Tańskiego) przez warszawski zakład Centralne Warsztaty Samochodowe. Projektowanie samochodu rozpoczęto w 1922 roku. Trzy lata później powstał już pierwszy prototyp wyposażony w specjalnie skonstruowane podwozie i nadwozie. CWS T-1 zaprezentowano po raz pierwszy na targach we Lwowie. W ciągu czterech lat produkcji złożono ok. 500 osobowych egzemplarzy T-1 oraz ok. 300 pojazdów użytkowych w różnych wersjach. Replika CWS T-1 w polskich barwach

Chat Nastroik

Chat Nastroik

Proszę wpisać nazwę wyświetlaną

×
×
  • Utwórz nowe...