Brunetka Napisano 26 Lipca 2018 Europejskie przepisy o RODO mają wpłynąć na ograniczenie przychodów. Wymusiły zmiany w regułach prywatności na Facebooku i w procesie rejestracji, co skłoniło część użytkowników do wybrania opcji reklam niespersonalizowanych. Te przynoszą mniej przychodów. Liczba aktywnych użytkowników w Europie spadła o aż trzy miliony w związku z nowymi regulacjami. W skali świata liczba użytkowników rosła, ale od sześciu kwartałów tempo spada. Z Facebooka korzysta już 1,5 mld ludzi. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BrakLoginu 7 308 Napisano 26 Lipca 2018 W taki sposób nie tylko te molochy tracą każda firma straci, zwłaszcza te które działają w internecie. Sam miałem parę pomysłów na dobry biznes, ale niestety RODO skutecznie mi to wybiło z głowy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach