Doremifa Napisano 26 Lipca 2019 Wysłałem paczki przez dziwną strone. paczki zosttały uszkodzone. Komu składać reklamacje: brokerowi czy bezpośrednio do DPD?? Bo jedni i drudzy twierdzą coś przeciwnego... Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sisi 250 Napisano 26 Lipca 2019 Złożyłabym i tam i tam. Nie wiem, jak będzie w tym przypadku, ale kiedy składałam reklamację na poczcie polskiej za nie dotrzymanie terminu ( miała być doba, a było ich kilka), to zwrot odszkodowania był tak śmieszny, że dostałam przysłowiowego rechotania pępka. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SNOWDOG 23 Napisano 6 Sierpnia 2019 Ale co to znaczy przez dziwną stronę? Jakieś bardziej szczegółowe opisanie sytuacji? Jeśli zostało uszkodzone w trasie, to przez przewoźnika. Problem jest jeszcze taki, że o ile się orientuję, to w momencie otrzymania paczki należy ją sprawdzić i jeśli produkty są uszkodzone, to wtedy trzeba spisać protokół zdarzenia. Bez tego, może nie być podstawy do reklamacji. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach