grzesiek77 Napisano 14 Grudnia 2018 Oczywiście "Odyseja kosmiczna" Kubricka, "Blade Runner", ale co do osiągnięć Tarkowskiego można już dyskutować. "Matrix" to też pozycja mocno dyskusyjna. Jakieś propozycje? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BrakLoginu 7 282 Napisano 14 Grudnia 2018 Nie jestem, aż tak wielkim fanem tego gatunku, ale jeden z moich ulubionych to: Pojutrze / The Day After Tomorrow (2004) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Layne 1 035 Napisano 14 Grudnia 2018 Terrminator. Uwielbiam dwójkę. Widziałem więcej razy niż Kevina. Ghost in the shell, Blade runner 2049, Predator, Pamięć absolutna z Arnoldem. Lubię sci fi. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacenty 2 768 Napisano 15 Grudnia 2018 "Piąty element'-Fr./USA 1997 "Immortal-Kobieta pułapka"-2004 "Gwiezdne wrota"-Fr./USA 1994 Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vertlain 360 Napisano 15 Grudnia 2018 "Blade Runner" a właściwie oba bladerunnery, "Interstellar", "Arrival", "Moon", "Gattaca", "Sunshine", nasz polski "O-bi o-ba: koniec cywilizacji"... i część filmów na bazie opowiadań K.Dicka: "Total Recal", "Screamers" czy "Impostor". Dorzuciłbym do tego koniecznie też jeden serial: "The Expanse". W temacie prawdziwego sci-fi nie ma równych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Layne 1 035 Napisano 15 Grudnia 2018 Właśnie oglądam starą Planetę małp. Też ma klimat. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
endriu 83 Napisano 3 Stycznia 2019 O tak, dobre sci-fi zawsze na propsie. Wymienione powyżej są w większości rewelacyjne, a do tego zacnego grona dorzucę Moon – dość oszczędny w formie, spokojny film robiący to, co każde porządne sci-fi robić powinno. Polecam. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jerry 1 Napisano 10 Kwietnia 2019 Martix, ale jedynka, Łowca Androidów i większośc ekranizacji Dicka, Godzilla, ale ta japońska. Pierwsze części Resident Evil i japońskie residenty. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Layne 1 035 Napisano 10 Kwietnia 2019 (edytowany) Ghost in the shell był niezły, Pamięć absolutna ze szwarcenpałą, Predator, Łowca androidów (ten drugi)., Terminator. Sporo tego. Edit: Ach, zapomniałem, że już dodałem podobnego posta kiedyś. Edytowano 10 Kwietnia 2019 przez LayneStaley Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz 394 Napisano 10 Kwietnia 2019 Mój własny wróg (1985) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gugu77 18 Napisano 6 Kwietnia 2021 Dnia 10.04.2019 o 15:28, Tomasz napisał: Mój własny wróg (1985) Jest OK... Ikaria XB1 wg. Obloku Magellana Lema. Przekladaniec wg. wyzej wymienionego. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Devil85 6 Napisano 26 Kwietnia 2021 Obcy, predator, ukryty wymiar, mucha, coś, dystrykt 9, efekt motyla, logan, equilibrium Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach