Skocz do zawartości


Zaloguj się, aby obserwować  
Kinga

Rozwiązanie umowy z Cyfrowy Polsat

Polecane posty

Kinga

Witam , chciałabym się poradzić jak napisać rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem. Nie mam zasięgu wql z telewizji. Był pracownik który zajmuje się sprawdzeniem zasięgu i robił pół dnia lecz nie znalazł wql zasięgu. Wcześniej gdzie mieszkałam zasięg był jako taki Ale był. Musiałam się przeprowadzić, a tu klapa ,bo brak zasięgu. I moje pytanie jak mam napisać rozwiązanie umowy z nimi . ? Umowę mam do marca 2020 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dark

Zapewne dowalą Ci karę, jak "ot tak" wypowiesz umowę.

Wiem.

Dla Ciebie to nie "ot tak".

Upewnij się, że technik potwierdził, że telewizja działać nie może.

Sprawdź co jest zapisane w regulaminie usług. Co w przypadku braku możliwości świadczenia usług zgodnie z umową.

Zwykle w takiej sytuacji konsument ma prawo natychmiast zakończyć umowę bez kary.

Jednak konsument musi wykazać, że usługa nie działa nie z jego winy.

Czyli wracamy - potwierdzenie usterki nie z Twojej winy, która ma charakter ciągły.

W regulaminie bądź umowie znajdziesz zapis, który mówi o tym po jakim czasie "braku świadczenia" masz prawo zerwać umowę.

 

O ile się nie mylę - Internet mobilny + tv satelitarna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Publikujesz jako gość. Jeśli masz konto, Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  





Chat Nastroik

Chat Nastroik

Proszę wpisać nazwę wyświetlaną

×
×
  • Utwórz nowe...