Skocz do zawartości


Zaloguj się, aby obserwować  
Smerf

Malarstwo - Zdzisława Beksińskiego

Polecane posty

Smerf

Zapraszam do obejrzenia kilku prac Zdzisława Beksińskiego! Dzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat jego prac.

 

zdzislaw-beksinski-obraz.jpgbeks_1976.jpg002492.jpg

 

69_08000.jpgvin-diesel-the-last-witch-hunter-poster-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wesoły
BrakLoginu

Nie znam się na malarstwie tzn. nie potrafię w obrazach dostrzec czegoś co inni widzą na pierwszy rzut oka.
Z pracami Beksińskiego stykam się raz po raz i muszę przyznać, że robią na mnie ogromne wrażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani

Są okropne, przerażające ale i niesamowite i fascynujące. Nie można przejść koło nich obojętnie.

Jednak to nie moja wrażliwość, we mnie budzą strach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brunetka

Przepiękne prace. Tak jak Gość Pani napisała - nie da się przejść koło nich obojętnie. Mają to "coś" w sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oszołomiony
omam

Widziałam kilka z jego obrazów..oczywiście online :D

Niestety, średnio do mnie przemawiają..część z nich rzeczywiście potrafi zwrócić na siebie uwagę, aczkolwiek szkoda, że autor nie nadawał im tytułów - byłoby prościej je okiełznać!

Mary, ludzie bez twarzy, kościotrupy, magia, fantasy...jak każdy artysta - szalony! :D

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacenty

Świetne są ale niektóre to do powieszenia w sypialni się raczej nie nadają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maybe

Kiedyś Beksiński zapytany "dlaczego pana obrazy są takie mroczne", spojrzał zdziwiony i stwierdził "Mroczne? Wydaje się pani" 

??

 

Własnie...bo w mroku tkwi ogrom piękna i gdy się je dostrzeże, wówczas nie widzimy mroczności, a może ją po prostu oswajamy i rejestrujemy tylko piękno.